Eğitim Alanında Çözümler Unifinity Merkeziyetsiz Eğitim

Yeniliklere açılan bir günden herkese merhaba! İnternetin icadından sonra hayatımız artık asla eskisi gibi olmayacak. İnternetin icadı devamın kendi para biriminin var olmasını da sağladı. Bitcoin'in doğuşu ve ardından gelen akıllı sözleşmeler fırtınası yeni teknolojilerin yaratılmasına öncülük etmeye devam ediyor. Yeni proje ve platformları hep birlikte gözden geçirmeye devam ediyoruz. Binlerce parlak fikir arasından en iyilerini seçmeye devam ediyoruz ve bunun için gerekli bilgi birikim bizde mevcut. Sizlere sunmayı düşündüğüm UNIFINITY eğitim alanında çalışmalar yaparak geleceğimizi teminat altına alıyor. İnsanların kendilerini gerçekleştirmek için eğitimlerini sorunsuz ve kaliteli olarak almaları çok önemlidir.

UNIFINITY Çözmek İstediği Problemler

Şimdiki çağın gelişimi daha iyi bir dünya yaratıyor. Teknoloji yaşam için önemli şeylerden biri haline geldi. Teknolojiyle her şey daha kolay, daha hızlı ve daha güvenli olabilir. Yine de, herkes teknolojik ilerlemelerin tadını çıkaramaz, hala eski teknolojiyi kullanan bazı alanlar vardır. Bunlardan biri eğitim yönetim sistemidir. Şu anda eğitim sektörü ana odak noktasıdır, ancak eğitim yönetim sistemi el ele gitmemektedir. Mevcut sistem o kadar geridedir ki, orta çağda yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Her şey manuel olarak yapılır, ödeme, veri depolama ve hatta devam gibi basit bir şey için hala elle yapılır. Bu, öğrencileri sadece önemsiz konular için zaman kaybettirir. Sonuç olarak, bazen bununla ilgili bir sorun olduğunda öğrenmeye odaklanmazlar.

Belki bazı okullar / üniversiteler dijital olarak entegre edilmeye başlandı. Ancak tüm bunlar hala yeterli değil çünkü her şey için çok fazla uygulama gerektiriyor. Ve bu öğrenciler, üniversiteler ve veliler için yeni bir sorundur. Bu sorunları çözebilecek bir uygulamaya ihtiyacımız var. Belki birkaç yıl önce böyle bir uygulama bulamazdık, ama şimdi farklı. Mevcut eğitim yönetim sistemindeki problemleri çözmeye odaklanmış bir proje buldum. Yayınladıkları mavi çeklerden yola çıkarak, bu uygulama doğrudan bankaya entegre edilecek. Platformları aynı zamanda bir bulut depolama alanı olarak da kullanılabilir ve en çok sevdiğim şey, ebeveynleri çocuklarının okulundaki / üniversitelerindeki tüm aktivitelerden hemen haberdar edecek bir izleme sistemidir.

Unifinity Nedir ?

Neredeyse unuttum, bu projeye Unifinity deniyor ve Asya bölgesinden geliyor, daha doğrusu Unifinity Filipinler merkezli bir projedir. Unifinity, eğitim yönetim sistemini geliştirmeye odaklanan bir kripto projesidir. Platformları blockchain teknolojisini kullanıyor, bu teknolojinin avantajı platformu daha hızlı, daha ucuz ve daha güvenli hale getirmesidir.

Unifinity, blockchain teknolojisini kullanarak, güvenliklerini en ufak bir şekilde azaltmadan onu daha zayıf hale getirmek için gereksiz adımları ortadan kaldırabileceklerine inanıyor. Bu projenin amacı, öğrenci öğrenme sürecini basitleştirmek ve eğitime erişimi kolaylaştırmaktır.


Unifinity platformlarının avantajları

Platformlarının avantajları sadece, bir blockchain kullanarak, bugün var olan platformun sahip olmadığı avantajlar sağlayabilmeleri değil, burada Unifinity'nin sahip olduğu bazı avantajlar. 

  • Okuldaki çocukların faaliyetleri boyunca güncellenen çocuk verilerine erişim
  • Çocukları için para gönderin veya alın
  • Okul ödemeleri için otomatik yönetim
  • Aktiviteler, sınavlar ve ders programlarını hatırlatma sistemi olarak
  • Sahteciliği önleme verileri
  • Bulut depolama alanı olarak
  • Tüm ödevleri ve yeni dersleri izleyin
  • Çocuk finansmanını yönetme veya izleme
  • Dijital cüzdan olarak

Ve bir şey daha teşvik edici bir özelliği var, bu özellik ile öğrenci öğrenme hevesini artırabilir. Her kullanıcı, jetonların ekipman satın alma gibi ihtiyaçları için kullanılabileceği bir jeton alacaktır. öğrenmeye verdikleri her çaba bu şekilde ödüllendirilirse öğrenciler daha çalışkan hale gelecektir.

Unifinity gelecek için bir eğitim yönetim sistemidir, mevcut sistemin ihtiyaç duyduğu her şey platformdadır. Önümüzdeki birkaç yıl içinde platformlarını kullanan çok sayıda üniversite / okul olsaydı şaşırmam.

Şu anda projeleri sadece ürün tanıtımı aşamasındadır ve platformları gerçek anlamda halka açıklanmamıştır. Geçtiğimiz yıl bugüne kadar yaptıkları tüm faaliyetleri görmek için web sitelerini ziyaret edebilirsiniz. son zamanlarda platformlarını tanıtmak ve blockchain ve blok zincir kullanarak çevrimiçi ödeme sistemi çözümleri hakkında malzeme sağlamak için bir üniversitede bir konferans düzenlemeyi planlıyorlar.

Ve bunlar bunlar unifinity projesi için bazı incelemeler, böyle projeler hakkında oldukça hevesliyim çünkü şu anda kripto projesi sadece borsaya, finans endüstrisine ve kumarın bir kısmına odaklanıyor. sadece bu proje biraz farklı, eğitim yönetim sistemini geliştirmek büyük bir zorluk. Nadiren buna dikkat eden bir şirket var çünkü ilgilenen herkes mevcut sistemle yeterince rahat, çok zor görünse ve zaman kaybı gibi görünüyor.

Bu projeyle ilgileniyorsanız, Unifinity projesi ile ilgili en son güncellemeleri görmek için aşağıdaki bağlantılardan birini ziyaret edebilirsiniz


Website: https://unifinity.io/

Whitepaper: https://drive.google.com/file/d/1-5tQwYOP6JQQIgZfZ5Ez6bMfz4qJ4OTM/view?usp=drivesdk

Facebook: https://www.facebook.com/Unifinityph

Twitter: https://twitter.com/unifinity_ph

Telegram: https://t.me/unifinity

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCo5XaBsLqA7I307JLhcAz0Q

Linkedin: https://linklink.com/company/unifinity.io

Medium: https://medium.com/@unifinityph

Ann Thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5252700.0 

Hazırlayan: konkordatino

Ethereum: 0x7F617b1F7A64862086cE4dAadAcC9f693b7c1602

Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2698751

Yorumlar

Popüler Yayınlar