Blockchain 5.0 Geliyor Relictum Pro

Sevgili okuyucularım sizlere sonsuz selamlar! Sizlerle yenilikleri paylaşmaya devam ediyoruz. Eğer bir yatırımcıysanız doğru hedefe ulaşmak için doğru haberleri elde edebilmelisiniz. Bu sayfa üzerinden sizleri gelecekte mutlu edebilecek, yatırımlarınızı büyütebilecek kapasiteye sahip yeni projeleri paylaşmaya devam ediyorum. Takipte kalın! Blockchainin hızlı gelişimine benimle birlikte göz atın.

Merkeziyetsiz Ekosistemler Hakkında

Merkeziyetsiz ağların oluşmasıyla beraber, birçok insan zihninin, her birinin teknik özellikleri ve özelliklerinde birbirinden farklı olacak kendi merkezi olmayan ağlarını sunacağını önceden bilip bilmediğini merak ediyorum. Ben öyle düşünmüyorum. Bununla birlikte, son yıllarda dünyamız, asıl amacı hayatımızın çeşitli alanlarının kalitatif gelişimi olan inanılmaz sayıda blockchain projesiyle tanışmayı başardı. Bunlar arasında sağlık, bankacılık ve finans ile gayrimenkul, mal ve hizmetler bulunmaktadır. Tek kelimeyle, adım adım, blockchain teknolojisi, bu yönlerin her birinde uygulanıyor ve bilindik iletişim yollarını daha güvenilir ve güvenli etkileşim koşullarına dönüştürüyor.
Dünyanın kendi kripto para birimi ile ilk blok ağının oluşturulduğu ana amaç olan Bitcoin, merkezi olmayan bir veri depolama türüne dayanıyordu. Herhangi bir sunucuya, kuruluşa ve hatta duruma ait olmayan erişim. Geleneksel bir merkezi ağın çeşitli aracıları hariç tutulurken, tüm işlemlerin doğrudan kullanıcılar arasında yapıldığı eşler arası veri aktarım sistemi kullanılması. Ancak, tüm gücüne ve üstünlüğüne rağmen, Blockchain yıllar içinde gelişecek şekilde tasarlanmıştır. Çünkü birkaç yıl önce etkili ve kabul edilebilir görünen şey artık hedeflerini karşılamıyor ve aynı zamanda en önemli göstergelerini (yani işlem işleme hızı, ölçeklenebilirlik ve güvenlik) karşılayacak zamana sahip değil. 

Blockchain Gelişiyor

Blockchain 1.0 Dünyanın ilk kripto para biriminin, Ledger ile Bitcoin, blockchain teknolojisi için mevcut pazarın tamamını oluşturmasına rağmen. Bitcoin'in bir takım nüansları ve eksiklikleri vardır. Hangi Blockchain 2.0 ortadan kaldırmaya çalıştı. Yani, özel olarak tasarlanmış ve geliştirilmiş akıllı bir sözleşme de dahil olmak üzere, sonraki tüm avantaj ve özelliklerle ikinci Ethereum kripto para biriminin doğuşu. Ve burada teknoloji, Blockchain 3.0'ın adım atmaya çalıştığı sınırlara ulaştı. DAG teknolojisinin geliştirilmesi ve geliştirilmesi sırasında, artan işlem işleme hızının yanı sıra Komisyon maliyetlerinin azaltılması ile birlikte geliştirildi. Ancak ortaya çıktığı gibi, bu teknik özellikler yeterli değildi. Bu nedenle, geliştiriciler deneme yanılma yoluyla dördüncü nesil blockchain'e geldi,
Her durumda, bu, merkezi olmayan ağdaki mevcut birçok sorunla başa çıkmaya yardımcı olmadı. Ama umutsuzluğa kapılmak için acele etmeyin. Sonuçta, bugün burada sizinle birlikte olduğumuz hiçbir şey için değil, çünkü bugün size tamamen yeni bir Blockchain 5.0 nesli sunmak istiyorum. Bunu öncekilerle karşılaştırmak işe yaramaz. Blockchain 5.0 devrimine öncülük ettiğinden beri Relictum Pro adlı bir proje. Bugün sizinle daha ayrıntılı olarak konuşmak istiyorum.

Relictum Pro Çözüm Önerileri Nelerdir ?

Relictum Pro, tamamen yeni ve benzersiz bir Blockchain 5.0 nesli temelinde son on yıldır var olan en güçlü entelektüel platformdur. Ana hedefi, her bireyin tüm ekonomik yaşamının resmileştirilmesi için yeni bir dağıtım kaydı oluşturmaktır. Başka bir deyişle, 5.0 Blockchain yalnızca olayların kaydedilmesine katkıda bulunmakla kalmaz, aynı zamanda kullanıcının kişisel faaliyetlerinin ve diğer herhangi bir yasal organizasyonun belge akışını, dağıtımını, taşınmasını ve lojistiğini kaydetmekten de sorumludur.
Tek kelimeyle, Relictum Pro uygulaması, TCP IP temelinde geliştirilen benzersiz Protokolünü kullanarak aynı anda birkaç görevi aynı anda çözmeyi amaçlıyor. Bu, Blockchain 5.0 ile birlikte, tüm işlemlerin iletim hızını arttırmakla kalmayacak, aynı zamanda dünya çapında web üzerinden her bir düğüm ile sanal bir iletişim kanalı oluşturacaktır. Bu bilgi aktarma yöntemi Relictum Pro'nun sadece en tanıdık bilgileri değil, aynı zamanda tüm blokları, baytları ve harici kullanıcılara özgü diğer dosya türlerini aktarmasına izin verir.

Hangi Avantajları Sağlıyor ?

Çünkü Blockchain 5.0 geliştiricileri, bloklarının boyutunu Bitcoin için bir bloğun değerinden 8 bin kat daha az olan 120 bayta kadar azaltmayı başardılar. Bu da 1 milyon 24 bin bayta veya 1 MB'ye eşittir. Bu tür ayırt edici özellik, veri aktarımının tüm prensiplerini merkezi olmayan bir ağ üzerinden dönüştürebilir, böylece sadece işlem işleme hızını değil, aynı zamanda aramasını da hızlandırabilir. Sanırım bu, bir saniyenin her bir kısmının ağırlığının altın değerinde olduğu bu günlerde çok önemli ve uygun.
Böylece, Relictum Pro sisteminde yüksek teknolojili araçların varlığı, hem finansal, tıbbi hem de kişisel verilerin depolanması için daha uyumlu bir sistem haline gelmesini sağlar. Aynı zamanda, güvenlik ve koruma sistemini ihlal etmeden, blok zincirinizi ağdaki 10 milyar kullanıcıya ölçeklendirin. Kulağa olağanüstü geliyor. Bu arada, biyometrik koruma, şimdi biraz daha ayrıntılı olarak konuşacağımız bu seviyenin güvenliğini sağlamaya yardımcı oluyor.
Birçoğunuzun bu tür bir korumanın ne olduğunu kısmi veya tam olarak anladığına eminim. Tabii ki, günlük yaşamda, kesinlikle farklı biyometrik koruma türleri vardır. Parmak izinize veya gözünüzün retinasına veya örneğin yüzünüzü tarayarak olabilirler. Giriş ve bu koruma seviyesinin görünüşü, hayatımızın çeşitli alanlarında aşırı sahtekarlık akınından kaynaklandı. Özellikle bu dolandırıcıların çok para olduğu yerlerde bulunur.
Ve bildiğiniz gibi, kripto para birimleri dünyası, son birkaç yılda en iyi kripto borsalarının bir düzineden fazla çok fazla soygunu tarafından işaret edilen bir istisna değildir. Ancak zaman değişiyor ve geliştiriciler kendilerini ve kullanıcılarını yetersiz kripto makinelerden korumak için ellerinden geleni yapıyorlar. İki faktörlü kimlik doğrulama ve diğer biyometrik verilerin tanıtılması. Her etkin kripto kullanıcısının güvenlik düzeyini artırmak.

Biyometrik Veri Doğrulama Nedir ?

Relictum Pro'nun geliştiricileri de biyometrik veri doğrulama sistemini not ettiler. Bu nedenle, Blockchain 5.0'a dayalı kendi biyometrik yüz tanıma sistemimizi geliştirdik ve onu SecureCall ile birleştirdi (yani kullanıcının şifresini girmesi gereken bir telefon görüşmesi ile). Bu araçları kullanmak Relictum Pro uygulamasının her bir üyesi için maksimum güvenliği garanti eder. Sonuçta, bir hacker bir şekilde ilk karmayı kırsa bile, bunun için ikinci bir anahtar bulmak gerçek bir sorun haline gelecektir.
Böylece, Relictum Pro projesinin 5.0 Blockchain ile ne kadar güçlü ve ilginç olduğunu görüyoruz. Sonuçta, bu sistem sayesinde, kullanıcılar tüm yaşamlarının dolaşımı için tek bir araç bulacaklar. Çok zorlanmadan, ancak maksimum veri aktarım hızı ve yüksek güvenlik derecesi ile, aracısı olmayan kullanıcılar, yani her türlü veriyi doğrudan değiştirebilirler. Yapay zeka ve sinir ağlarının unsurlarını kullanan en gelişmiş teknolojilerle birlikte sınırsız akıllı sözleşme sistemi kullanmak.
Hem mevcut kullanım hacimlerini hem de fotonik bilgisayarlar da dahil olmak üzere daha güçlü işlemcileri hedefleyen son teknoloji ürünü, benzersiz bir ürün sunar. Ve bunu size zaten Genel olarak çok ciddiye alıyorum! Aynı zamanda, daha önce de bahsettiğim gibi, platformun kendisi işletmeler için hem özel hem de kurumsal modda çalışabilir, bu da kuruluşun ekonomideki uluslararası düzeyde bile mevcut olan tüm belge akışını resmileştirebilir.
Sohbetimizin odağını platformun kendisinden jetonuna geçirirsek, hemen dikkatinizi Relictum Pro Coin'in kararlı bir para olacağı gerçeğine çekmek istiyorum. Yapısında hem maddi hem de maddi olmayan varlıkların dinamik katsayılarının kesişiminde geliştirilmiştir. Kalıntı sikkelerin gerçek zamanlı korelasyonunu sağlayan matematiksel model, Kalıntı Sikkeyi ekonomik olarak istikrarlı bırakıyor.

Özet Bilgi;

Kulağa karmaşık ve kafa karıştırıcı geldiğini biliyorum. Ancak, bununla ilgili daha fazla bilgiyi projenin teknik dokümantasyon sayfalarında bulabilirsiniz. Kesinlikle her iç sürecin siyah ve beyaza boyanması. Özetlemek gerekirse, Relictum Pro adlı gerçekten harika bir proje yaratmaya çalışan uzmanlar ekibine hayranlık duymak zor. Sonuçta, tüm başarıları tüm Blockchain teknoloji endüstrisinin ileri adım atmasına izin verdi, böylece merkezi olmayan platformu içinde kullanıcılarla iletişim kurmanın sınırsız yollarını ortaya koydu. Bu da size hatırlatacağım, erişilebilir ekonomik dağıtılmış bir kayıt defteri çerçevesinde insan ekonomik faaliyetinin tüm alanlarını kesinlikle içerir.
Ancak Relictum Pro'nun tüm iç süreçlerinin yapısı inanılmaz derecede inanılmaz olduğu için ilginç ve teknik olarak karmaşık. Daha sonra makalemde en ayrıntılı şekilde açıklama sorumluluğunu almadım. Bu nedenle, ayrıntıları ve tüm yapısını incelemekle ilgileniyorsanız, makalenin sonunda Relictum Pro'nun tüm resmi sosyal kaynaklarını detaylı teknik dokümanı ile bulacaksınız. İhtiyacınız olan tüm bilgileri kolayca bulabileceğiniz yerler.
Makalem burada sona ermişti. Relictum Pro hakkında bilgi edinmek istediğinize eminim. Bu nedenle, beni beğenilerinizle desteklerseniz ve bu konuda yorum yaparsanız mutlu olurum. Ayrıca, benden en ilginç projeleri kaçırmamak için kaynaklarıma abone olmayı unutmayın.

İlgili Bağlantılar:

Yazarlık Bilgileri

Hazırlayan: konkordatino
Ethereum: 0x7F617b1F7A64862086cE4dAadAcC9f693b7c1602

Yorumlar

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And earning money online using it is as simple as 1 . 2 . 3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready?

    Click here to activate the system

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar